Korduma kippuvad küsimused

 

Auhinnad ja tasustamine

Tellisin kinkekaardi, kuid ei näe kinnitust?

Muretsemiseks pole põhjust. Teie tellimus on jõudnud meieni. Tellime kinkekaarte kõikidelt meie parteritelt kaks korda kuus, Teie tellimus täidetakse järgmise tellimiskorra ajal. Kui vaatate oma konto punktiseisu, näete, et sealt on kinkekaardi punktid maha arvestatud

Millal ja kuidas saan kätte kinkekaardi?

Kinkekaardi saate kätte 20 päeva jooksul alates tellimise kuupäevast vastavalt tellitud kinkekaardile, kas e-maili teel või valitud kauplusest või teenindusjaamast. Tellime kinkekaarte oma koostööpartneritelt kaks korda kuus. Kui kinkekaart on jõudnud teie poolt valitud poe infoletti, saadame teile meiliaadressile vastavasisulise teavituse. Teavitusmeilis on kirjas, kus kinkekaart asub ja mis ajani seda poes hoitakse. E-kinkekaardid saadetakse panel.ee kasutaja e-mailile.

Liikmelisus

Kuidas ma tean, milline on minu konto kasutajanimi?

Kasutajanimi on alati Teie e-maili aadress, millega olete end panel.ee liikmeks registreerinud, kui Te pole ise kasutajanime oma profiilis muutnud. Kui olete kasutajanime ära unustanud, kirjutage aadressile support@panel.ee ja me aitame Teid.

Kuidas ma saan Paneelist lahkuda?

Panelistiks olemine ei ole siduv, võite liikmelisuse lõpetada endale sobival ajal. Iga meie poolt saadetud e-mail sisaldab informatsiooni veebipaneelist lahkumise kohta. Paneelist võite lahkuda, tehes järgmised sammud: logige oma profiili sisse ning klikkige ribal "Minu uuringud", valige lehekülg "Minu andmed" ning sealt "Lõpeta liikmelisus". Sellega olete Panel.ee liikmete hulgast eemaldatud. Pange tähele, et Teil tuleb küsimustele vastamise eest kogutud punktid enne Panel.ee-st lahkumist kinkekaardi või annetusena välja võtta, vastasel juhul kaotate punktid koos konto sulgemisega.

Mida teha, kui olen unustanud salasõna?

Kui olete unustanud salasõna, saate selle automaatselt lasta endale meilile saata kui sisestate oma konto andmed (Kasutajanimi=e-postiaadress) vastavasse vormi meie veebilehel.Leiate selle siit.

Kuidas ja kes saab paneeli liikmeks?

Panelistiks on võimalik saada vaid isikliku kutse kaudu. Paneeli koostamisel on meie jaoks oluline, et selle koosseis esindaks Eesti rahvastikku. Seetõttu värbame paneliste läbi telefoniuuringute ning teatud sihtrühmade sihtvärbamise. Hetkel sihtvärbame eelkõige venekeelt rääkivaid mehi igas vanuses.  Kui olete vastavas sihtühmas, võtke meiega ühendust! Iseregistreerumine paneeli liikmeks ei ole kvaliteedikaalutluste tõttu võimalik.  

Küsitlustes osalemine

Miks mind visati ankeedist välja alles pärast paari küsimuse esitamist (teatega, et teenisin 1 punkti)?

Igasse uuringusse otsime teatud arvu vastajaid vanusegruppide, soo, elukoha ja muude näitajate lõikes. Kutsed saadame alati suuremale arvule inimestele, kui meil vastajaid vaja on, sest kõik ei soovi parasjagu uuringus osaleda, aga meil on vaja teatud arv sihtgruppe kätte saada. Seetõttu võib juhtuda, et selleks ajaks kui Teie ankeeti täitma asute, on Teie sihtgrupis (näiteks 40-50 aastased Tallinna naised) juba piisavalt vastuseid saabunud ja me ei otsi enam seda küsitlust täitma sama profiiliga vastajaid. Seetõttu, et  Teil kulus  lingi avamiseks ja taustaküsimustele vastamiseks  aega, tasustame Teid ikkagi 1 punktiga. Hoolimata sellest,et uuringu küsimustele endile Te vastata ei saanud. See 1 punkt lisandub automaatselt Teie punktiseisule panel.ee-s.

Kuidas, kus ja millal küsitlusi tehakse?

Panel.ee tegutseb veebis: s.t. kõik uuringud viiakse läbi internetis. Paneeli liikmena saate internetiühenduse olemasolul osaleda küsitlustes olenemata asukohast. Küsitlust saate täitma asuda nii oma meilile saadetud uuringukutse kaudu kui logides sisse panel.ee kontosse (Panel.ee kodulehel oma meiliaadressi ja salasõnaga). Küsimustikku saate täitma asuda kui klikkate lingil- täitke ära ankeet ning klõpsates viimasel >> nupul see salvestub. Oma punktid saate kätte paari päeva jooksul.

Mida ma saan uuringutes osalemise eest?

Iga uuringus osalemine on tasustatud teatud arvu punktidega, mida saab ümber vahetada kinkekaartideks või annetada heategevuseks.  See, kui palju punkte iga lõpuni täidetud uuringu eest saab, on kirjas uuringukutses. Kui olete uuringule vastanud, lisanduvad punktid automaatselt teie kontole. Üldiselt laekuvad punktid hiljemalt paari päeva jooksul, kuid mõne uuringu puhul võib esineda kuni paarinädalane viibeaeg.

Millal saan järgmise uuringukutse?

Uuringukutsete saamise sagedus sõltub suuresti meie klientidest, kes otsustavad, milliste elanikkonna rühmade seas nad oma küsitlusi läbi viia soovivad. Seetõttu saadetakse vahel kutseid näiteks ainult koeraomanikele või teismeealistele, teinekord aga näiteks ettevõtte juhtidele või lapsevanematele. Täpse sihtgrupi määratlemise eesmärgil on eriti oluline, et täidaksite lõpuni ja värskendaksite oma taustaandmeid, nende alusel valitakse Teid uuringutesse.

Miks mu taustaandmeid pidevalt uuesti küsitakse (sugu, vanus jne)?

Uuringute tulemuste analüüsis vajatakse sotsiaalseid tunnuseid ehk Teie taustaandmeid (sugu, vanus, elukoht, vahel ka sissetulek jms). Sageli on see informatsioon võetud Teie panelisti registreerumisankeedist ning seetõttu neid küsimusi enam uuesti üle ei küsita. Juhul kui küsitakse, soovitakse kontrollida, kas Te olete sama inimene, kes registreerumisankeedi on täitnud. Samuti palutakse Teilt taustaandmeid uuringutele, mida viivad läbi teised uuringufirmad oma keskkonnas, aga meie panelistidega, sest me ei anna neile Teie taustaandmeid välja.

Mida tähendab teade, et minu sihtrühmas on kogutud juba piisavalt vastuseid enne uuringu lõppu?

Igas uuringus vajame me erinevate tunnuste (sugu, vanus, maakond jne) lõikes vaid teatud hulka vastajaid. Kui see arv on saavutatud, suletakse uuring selle sihtrühma esindajatele ning osaleda ei ole enam võimalik.